Děkuji za upozornění , už jsem to našla , je to v pořádku , zdravíme
Hana Koudelková - Zaplacená záloha
Dobrý den, 12.3. jsme zaplatili zálohu / okamžitá platba / 12.700 Kč a zatím jsme nedostali potvrzení o platbě.... píšu to proto, aby nevznikl nějaký problém. Děkujeme a doufám, že bude všechno v pořádku.
S pozdravem HANA a Iva
Dobrý den, platba je v pořádku. V okamžiku, kdy dojde k nějaké změně na smlouvě o zájezdu (platba, změna údajů atd.) vždy odešleme aktuální smlouvu. Koukněte se prosím do hromadné pošty, spamu. Určitě to tam někde najdete. Pokud by nebylo něco v pořádku vždy píšeme e-mail/voláme.
Díky za ceník půjčovného. Rozumím správně, že všechny dodatkové služby se hradí přímo v půjčovně (zde zřejmě Avis) tak, jak je uvedeno pod tabulkou (druhý řidič, asistence na cestách, připojištění)? Kolik činí poplatek za přistavení/odevzdání vozu v místě ubytování ?
Dobrý den,
děkujeme za zaslání nabídky na půjčení aut, měli bychom dotaz ohledně půjčení auta na ostrově Leros. U aut uvádíte půjčení aut pouze s obsahem motoru 1200 cc - můžete nám sdělit, jaká jsou to auta. Chtěli bychom se zeptat, zda je možnost půjčení menšího auta, jako na ostatních ostrovech. Vzhledem k velikosti ostrova se nám zdá nabízená cena příliš vysoká. Za den se nenajede tolik km. Nám by stačilo pouze menší auto.
Děkujeme za podání informace.
Majerová Květa
Auto nikdy nekupujte tady u cestovky,byl jsem v Řecku 20x auto seženete na místě za daleko méně,bez bakšišu cestovky.Na každém místě jsou dvě a více půjčoven a Řek? Vždycky se domluvíte za rozumnou cenu.Žadny majitel půjčovny Vás nenechá odejít bez auta,jsou moc hodný.Řecko =pohoda
Odpověď
Melissa Tour - Auta chios
Dobrý den, přesný typ auta nemáme od půjčovny, asi jich budou mít více typů. Nicméně obsah 1200 není žádné velké auto. Bude to asi nějaký Hundai I10. Co se týká ceny a případné objednávky, to je na vás. Ceny na místě mohou být jak levnější, tak i dražší. Toto je nabídka, kterou jsme dostali a záleží na každém klientovi jak se rozhodne. Za poslední roky se nám zatím nestalo, že by klienti po příjezdu našli lepší nabídku a řekli nám to.
Dotaz first minute
Dobry den. V nabidce do Venusu Fourka je uvedena sleva FM pro dite. Byly bychom dve dospele osoby a dite 5 let. Do kdy se muze sleva FM pri nakupu uplatnit? Dekuji
Tak koukam, že jako jediná odpoved nedostanu, škooda. Proč jste Albatros neřešili už mnohem dříve, valná většina navstěvníku byla nespokojena?
Odpověď
Melissa Tour - Ithaka Albatros
Dobrý večer, na co jsme měli odpovědět ? Váš první příspěvek byl z naší strany brán jako konstatování. Kde píšete, že úžasné, ale že si již někdo stěžoval. V Albatrosu jsme měli v roce 2022 a 2023 cca 180 klientů a stěžovali si pokud se nepleteme 4 klienti/pokoje. Takže se zcela jistě nejedná o valnou většinu klientů. Spíše se jedná o trend, který sledujeme i na jiných destinací. Kdy klienti chtějí lepší a lepší ubytování a jsou ochotni zaplatit i výrazně vyšší cenu. Když jsme v loňském roce připravovali Astypaleu, kde ceny zájezdu jsou o cca 10 000Kč/osoba vyšší než na Ithace, tak jsme si říkali kdo si to koupí ? V tuto chvíli je zde prodáno více klientů, než na Ithace za 3 roky dohromady.
Klára Jasukevičová - Info
Dobrý den,
pobyty ve Stoupě už se nedělají?
V roce 2019 jsem s vámi letěla a teď nemohu dohledat.
Děkuji, Klára.
Dobrý večer, bohužel již nelétá letadlo do Kalamaty. Jediná možnost je let na Araxos, popřípadě Athény, ale to je moc daleko.
Odpověď
Jaroslava Kudrnová - Stoupa
Sledujeme, že problém je zřejmě v leteckém spojení. Je to velká škoda. Peloponés, takové velké území, plné krásných pláží a památek. My bychom si také s chutí Stoupu zopakovali. Je to pro mne nějak nepochopitelné. Ale nechápu toho na tomto světě asi víc.
Odpověď
Melissa Tour - Stoupa
Ano, problém je doprava.
Ithaka
Dobrý den,je možné, že jsou již vyprodané všechny termíny na ostrov Ithaka, kromě prvního turnusu? Nejedná se o chybu? Zrovna u této destinace je to neobvyklé. Děkuji za informaci Švarcová J.
Dobrý večer, o chybu se jednalo v prvním turnusu, již jsme ho obsadili. Po loňském roce, kdy jsem měli na tuto destinaci hodně LM, jsme si nyní vyhodnotili prodeje a pro letošek tuto destinaci nyní přestali prodávat. Prodej byl bohužel ještě horší než loni. Nejde prodávat zájezdy o které není zájem. Na rok 2025 zájezdy opět do této destinace připravíme, ale musíme nabízet jiné ubytování, lepší.
Odpověď
Ondřej Procházka - Ithaka
Dobrý den,
za zachování Ithaky se přimlouvám, je to nádherný ostrov, který cestovky běžně nenabízejí. Albatros mě příliš nezaujal, proto jsem plný očekávání, co Melissa vymyslí na příští rok. Třeba i něco blíže k plážím.
Přeji hodně štěstí při výběru ubytování a hodně spokojených klientů :-).
OP
Dobrý den,
ve videoupoutávce Pelagia Beach uvádíte, že studia s výhledem na moře mají v ceně
zahrnutou snídani. Vzhledem k tomu, že se to již nezakládá na pravdě, prosím, abyste
si toto video opravili, aby klienti nebyli zklamáni.
Děkuji.
Dobrý den, opravit video není tak úplně jednoduché. Na www máme uvedeno, že platí popisky u daného ubytování co cena zájezdu obsahuje a co ne. Tento text máme uvedený u článku ubytování : Videa z jednotlivých destinací mají komentář platný v době natáčení tohoto videa. Závazné služby jsou vždy uvedeny v popisu daného ubytování. Může se stát, že na videu je uvedena např. klimatizace zdarma, ale nyní již není.
Martin Žouželka - Chios - motorka
Dobrý den,
poradíte, zda je vhodné motorku rezervovat předem, případně řešit až na místě? Je možné rezervovat i přes CK předem? Letovisko Agia Fotini, červenec 2024.
Děkuji za odpověď,
Martin
Dobrý den, koncem měsíce budeme mít uveřejněné ceníky na auta a motorky. Z Chiosu máme ohlasy od klientů, že bylo lepší si vše objednat zde než na místě.
Odpověď
Milena Blažková - Chios-čtyřkolka
Já bych se přidala k dotazu ,ale zajímá mě čtyřkolka 600 .
Děkuji
Blažková
Odpověď
Melissa Tour - Chios - motorka
Tak ty naše půjčovna nemá.
Odpověď
Milena Blažková - Chios-čtyřkolka
A bude možné se spojit s delegátem a požádat o zajištění čtyřkolky?Takto jsem to s vámi řešila na Skopelosu.
Děkuji
Odpověď
Melissa Tour - Chios
Samozřejmě, jako vždy a všude.
Dagmar Adamová - Letadlo a francouzské hole
Dobrý den, jsem po výměně kyčelního kloubu, zatím chodím s francouzskými holemi, doufám, že v létě již budu bez nich. Ale přece, kdybych je ještě měla, můžu s nimi na palubu letadla? Děkuji za odpověď
Já jsem před několika lety, po zlomenině kotníku, si raději také vzala sebou francouzské hole. V letadle jsem je uložila spolu s batohem do zavazadlového prostoru nad hlavami. Byl to let na Kythiru.
Odpověď
Magdalena Vančišinová - Francouzské hole
Vloni jsme letěli na Krétu a nebyl problém s fr.holemi.Nebyla jsem po operaci,ale mám artrózu.Letos jsem po operaci a doufám,že dovolená na Rhodosu bude konečně bez holí a bez bolesti.Trekové hole musí do kufru.
Odpověď
Dagmar Adamová - Letadlo a francouzské hole
Zdravím a moc děkuji za zprávu.
Odpověď
Dagmar Adamová - Letadlo a francouzské hole
Děkuji za pozitivní zprávu.
Odpověď
Melissa Tour - Letadlo a francouzké hole
Dobrý den, toto není problém. Je dobré mít u sebe potvrzení o výměně kloubu, jako důvod proč je máte sebou. Do léta bude určitě běhat, držíme palce.
Odpověď
Dagmar Adamová - Letadlo a francouzské hole
Dobrý den, potvrzení samozřejmě mám, moc děkuji za zprávu a přání. Už se nemohu dočkat, až zase uvidím krásné, rozkvetlé a voňavé Řecko
PENZION DIMAS
Dobrý den, zajímalo by mě zda je možné využívat bazénu sousedního ubytování (architektonicky je totožné s Penzionem Dimas na vašich stránkách). Jedná se o vedlejší skoro navazující objekt na fotce č. 3. Děkuji za informace. S pozdravem. D.P.
Ano určitě, jen nám zatím ty ceny neposlali. Počítáme, že do konce měsíce vše bude opět připraveno. Jakmile se tak stane zašleme všem klientům e-mail.
Odpověď
Jana Chládková - Půjčení auta
Moc děkuji za rychlou odpověď.
Odpověď
půjčení auta
Dobrý den,
také by mě zajímali ceníky na auta - Kefalonie. Kdy budou na stránkách? Moc děkuji za Váš čas.
Odpověď
Štěpánka Mišnerová - půjčení auta
Dobrý den,
ano, budou brzy, finišuji s jejich přípravou. Hezký den.
Odpověď
půjčení auta
Dobrý den,
jak dlouho bude trvat finišování ceníků? Máte tedy již ceny a jen je nemáte na stránkách? Kolik bude stát auto na Kefalonii? Děkuji za Váš čas.
Odpověď
Melissa Tour - auta
Dobrý den, zítra bude vše na www.
Odpověď
půjčení auta
Dobrý den,
všimla jsem si, že už máte ceníky. Jen jsem se chtěla zeptat v destinaci Kefalonie - XI, není možné půjčení auta? Je zde napsáno vyzvednutí v oblasti Lassi. Děkuji za informaci.
Odpověď
Melissa Tour - auta
Dobrý den, v ceníku jsme provedli úpravu. Poplatek je 15 euro/cesta za dopravu auta.
Jindra Stachurová - Kythira-ubytování
Dobrý večer, poradíte mi někdo? Chceme jet v létě na Kythiru, jsme 2 dospělí a 18letý syn. Je pro nás prostornější na ubytování Hotel Romantika nebo Pelagia Beach? Do Tsegy se už nejezdí?
Předem děkuji za odpověď …
Dobrý večer, pokud můžeme poradit, tak bychom doporučovali Romantica main building. Co se týká hotelu Romantica, nebo Pelagia Beach, tak spíše Pelagia Beach studio pro 3 osoby, fotografie č.13-17.
Odpověď
Jindra Stachurová - Pelagia Beach
Děkuji za radu. Pokud bychom zvolili Pelagia Beach, je možnost ubytování 3 osob i u těch studií s výhledem na moře? Poradíte mi případně, které z pokojů to jsou?
Odpověď
Melissa Tour - Pelagia Beach
Pokoj, ke kterému jsme psali čísla fotografií v Pelagia Beach je bez výhledu. Z výhledem máme též pokoj pro 3 osoby, ale není tak velký, jako tento.
Odpověď
Jindra Stachurová - Pelagia Beach
Děkuji, že odpovídáte i o víkendu. Asi vybereme Pelagia Beach, na syna tam ještě jde použít sleva, Romantica building je přece jen o dost dražší. Děkuji za rady! Zavolám si v pondělí do CK, lépe mi asi poradí na telefonu v Liberci …
Odpověď
Melissa Tour - Pelagia Beach
Pelagia je určitě levnější, zavolejte a koukneme na ty pokoje, co je volné atd.
Odpověď
Jindra Stachurová - Pelagia Beach
Děkuji, ozvu se, hezký večer
Odpověď
Petr Matouš - Kythira
Jen tak mimo téma,je úžasné jak komunikujete se zákazníky,jste nejlepší
Magdalena Vančišinová - Pobytová taxa
Četla jsem,že se od letošního roku zvyšuje poplatek za ubytování v Řecku.Je to pravda?
Nefunguje žádný, byli jsme vloni. Vše jsme nakupovali v hl. městě.
Odpověď
Josef Kaisler - Obchod Stafylos
Nejblíže je AB Food Market - 2,4 km od Iridy směrem do přístavu. Nad Iridou (nad Panorama) je autobusová zastávka - 260 m, můžete na nákup a do přístavu autobusem.
Zdeněk Pavliš - Hotel Sea Side, Kréta
Dnes jsem si všiml, že jsou všechny termíny v tomto hotelu vyprodány. Je to tak správně ? Před týdnem byly ještě všechny volné. Děkuji za informaci.
Dobrý večer, ano je to správně. Tento hotel jsme měli na "vyžádání". Dnes nám přišel od hotelu STOP SALES, na mnoho termínů. Protože dle informací hotelu, v něm většinu volných kapacit zakoupila CK z Dánska, bohužel. Nyní se snažíme zajistit pro další prodej podobný hotel.
Jan Kopecký - Benfitni poukázky ( karta) Benefity.cz
Dobry den, je možné uhradit čast zájezdu také benfitnimi poukázkami, resp. benefitni kartou, společnosti Benefity.cz ( logo tučňáka) ? Děkuji, zdraví vás Jan K.
Dobrý den, ano dle podmínek : https://www.melissatour.cz/clanek/2-platby
Eva Hrozková - Chios - Pantelis
Bohužel opět vyhýbavá odpověď, popírající základní skutečnosti a zásadně nereagující na konkrétní připomínky. Po 20 letech cestování do Řecka vím, co mohu od ubytování očekávat. Nikdy jsem proto nezpochybňovala fakt, že v ubytování nemohou být všechny pokoje identické. Ale tak propastný rozdíl mezi studii 1 - 4 a studiem 5 bije do očí. Nerozporovala jsem cenu, za kterou Pantelis nabízíte. Pouze jsem poukázala na markantní rozdíl v kvalitě ubytování v porovnání se zbývajícími čtyřmi studii ve stejné cenové hladině.
V popisu k ubytování je uvedeno:"Standartní studia pro 2-3 osoby jsou vybavena kuchyňským koutem, soc. zařízením, vysoušečem vlasů, trezorem zdarma, wi-fi připojením zdarma, klimatizací za poplatek a balkónem s výhledem na moře". Opravdu nechápu, proč mám do úmoru vysvětlovat, jaký je rozdíl mezi "soukromým balkonem" a "veřejnou terasou".
Delegátka, která měla srovnání i s ubytováním nižší kategorie, se vyjádřila přesně tak, jak jsem napsala. Jen mít odvahu to přiznat. CK Melissa měla 10 let mou důvěru. V nové konstelaci ji bohužel ztratila.
Dobrý den, na všechny vaše připomínky z reklamace jsme vám odpověděli. Je nám líto, že jste v nás ztratila důvěru.
Odpověď
Václav Jančura - odpověď
Dobrý den,
pokud máte fotografie, tak je nahrajte do galerie k danému hotelu. Takto popisujete jen subjektivní hodnocení interiéru, které nemusí být objektivní. Navíc můžete přidat i hodnocení přímo tam. Myslím, že tato CK je ke klientům opravdu velmi vstřícná a snaží se zajistit všechno, co jde. Například minulý rok jsme byli na Kythiře a při objednání dovolené jsme poprosili o pokoje ve druhém patře (měli jsme obavy o výhled na moře) a pokoj jsme tam dostali hned obratem. Světe div se, když jsme přijeli do hotelu, tak pokoj v prvním patře dostala z mého pohledu "potížistka", která si na vše stěžovala a při zjištění že z prvního patra nemá kvalitní výhled na moře, tak pěstičkou na recepci bouchla do stolu a rozčílila se. Přitom stačilo se jen dopředu informovat. Při odletu si pak na delegátku stěžovala lidem na letišti, všude, na mě se skoro věšela a snažila se mi stížnostmi vymýt mozek... letenky měla bookované na řadu s málo místem na nohy, přitom si objednala "první třídu" atd, z jejího pohledu prostě všechno bylo blbě... Tedy moje a její hodnocení dovolené by bylo asi zcela opačné. A spouštěčem byl teda výhled na moře v tomto případě.
Myslím, že ve vašem případě malé okno fajn asi nebylo, ale s tou veřejnou terasou nesouhlasím. Chodili kolem Vás jen lidé z toho jednoho pokoje nebo ne? Případně by to chtělo dát do dveří asi nějaký závěs. To jste jim řekla?
Ubytování není na dovolené to nejdůležitější, aspoň my to máme teda spíše jen jako místo na spaní a snídaně. Důležité je si jí přeci užít volno a poznat daný ostrov.
Hoďte takto vyhrocenou zkušenost za hlavu a raději začněte plánovat novou dovolenou v tomto roce, už se stalo a zbytečně si kazíte den něčím co změnit nejde. Zkuste při objednávání třeba i portál booking.com, mapy na googlu, cokoliv, kde jsou obrázky hotelu. Dle toho pak můžete komunikovat o pokoji s cestovkou. Přeju vám hodně štěstí.
Odpověď
Josef Kaisler - souhlas
Noprosto s vámi souhlasím pane Jančura. Studio v penzionu mi slouží jen na osprchování a vyspání. Dovolenou trávím mimo penzion. Sedět na terase můžu doma.
Odpověď
Jirka Karel - Kaisler
Co nezajižeš,tak to nehodnoť,na balkon doma? Slušně di do
Odpověď
Josef Kaisler - :DD
Ale no tak, nač ta agresivita, jen jsem slušně vyjádřil souhlas s panem Jančurou. Ale připomněl jste mi jednu dovolenou, kdy jsem po příjezdu na penzion jako vždy řešil naplnění lednice skvělými místními pochutinami. Zatímco jsem nakupoval, sousedé ve vedlejším pokoji pořizovali velmi podrobnou fotodokumentaci svého ubytování. Večer když jsem si vychutnával vynikající místní sýr a víno, sousedé mi položili otázku, zda už mám také vše nafocené. Odpověděl jsem, že ne a že to asi do konce dovolené díky skvělému vínu nestihnu.
Odpověď
Michaela Brichcínová - Chios Pantelis
Většina starších lidí nebo děti, v čase mezi 10-15, rozhodně nejsou na sluníčku a tráví čas třeba jen v klidu na terase. Proto si dle fotek vyberou a zaplatí studio, které jim toto umožňuje. Navíc u tohoto studia bylo napsáno pro 2-3 osoby. Já jsem se v tom studiu byla podívat a kdyby tam měla spát třetí osoba, tak by asi spala na té veřejné chodbě, protože jinam by se postel nevešla. Když jste neviděli, tak prosím nekomentujte. Byla to fakt šokující podívaná vzhledem k fotkám, které propagují tyto studia. Já jsem měla jiné studio o pár desítek metrů dál, ale bylo na daleko lepší úrovni s menší cenou. Ale opravdu tady nejde o cenu, ale o to, že ani jedna fotka nebyla v nabídce tohoto studia. A o to tady jde. Proto byl napsán popis a upozornění pro další klienty, aby nebyli zklamaní.
Odpověď
Melissa Tour - Chios Pantelis
Dobrý den, u všech popisů ubytování v daném penzionu máme napsáno standartní studia pro 2-3 osoby. To znamená, že v daném penzionu máme ubytování jak pro 2 osoby, tak pro 3 osoby (různé varianty). Studio č.5 je pro 2 osoby. V Pantelisu máme celkem 5 studií a z toho jsou 2 studia pro 3 osoby a 3 studia pro 2 osoby. Co se týká fotografií, u žádného penzionu který prodáváme nemáme na www fotografie všech pokojů. Jak jsem psali v předešlém komentáři i tak máme fotografií k danému ubytování oproti jiným CK nadstandartní množství. Né vždy, když jsme v dané destinaci je možné všechny pokoje vyfotit, protože jsou třeba obsazené klienty. Pokud klienti chtějí doplnit k danému ubytování další fotografie, mají tuto možnost u každého penzionu.
Odpověď
Michaela Brichcínová - Chios Pantelis
To je pořád dokola. Ani jedna fotka nebyla ze studia č. 5. Na podzim 2023 jste přidali fotku s otevřenými dveřmi, kde je z venku vidět postel, ale vnitřek vyfocen není ani teď, když jste měli přístup k danému studiu. To je vše a víc o tom snad ani není třeba psát.
Odpověď
Melissa Tour - Chios Pantelis
Ano přidali jsem fotografie, které jsme mohli udělat a to z venku. Protože v létě když jsme tam byli, byli pokoje vždy obsazené klienty. Ano, ani jedna fotka není ze studia č.5 a též ani ze studia č.2 a č.3. Tak jako i u jiných penziónů, kde též nemáme vyfocené všechny pokoje. Na www v informacích máme uvedeno z těchto důvodů : Věnujte prosím pozornost fotografiím na www a našim videoukázkám. Z fotografií a videoukázek si můžete udělat představu o tom, jaký standard má dané ubytování. Považujte je, prosím za orientační. Obrázky nemusí přesně odpovídat tomu, jak váš pokoj bude vypadat a jak bude vypadat interiér či exteriér penzionu. Případné rozdíly nemohou být předmětem vaší stížnosti. Nicméně velikost a poloha pokojů (i stejné kategorie) nejsou vždy totožné.
Odpověď
Michaela Brichcínová - Chios Pantelis
Tak tuto odpověď už snad nemyslíte vážně.
Odpověď
Melissa Tour - Chios Pantelis
Dobrý den, nevím co vaší reakcí přímo myslíte. Většina z naší odpovědi byli citace z www, kde jsou tyto popisy roky stejné a zatím to nikoho nepohoršilo.
Odpověď
Michaela Brichcínová - Chios Pantelis
To je pořád dokola. Ani jedna fotka nebyla ze studia č. 5. Na podzim 2023 jste přidali fotku s otevřenými dveřmi, kde je z venku vidět postel, ale vnitřek vyfocen není ani teď, když jste měli přístup k danému studiu. To je vše a víc o tom snad ani není třeba psát.
Odpověď
Dana Boušová - ubytování Pantelis
Nemohu posoudit, jak vypadal interiér studia č. 5, ale společná terasa byla i u studií 2 a 3 a vůbec nám nepřipadalo divné, že ji sdílíme. Vždyť prohodit pár slov se sousedy k dovolené také patří. A myslím si, že krásný pohled na moře byl i z terasy studia č. 5. Dana Boušová
Odpověď
Hana Pejšová - ubytování Pantelis
Byli jsme tam vloni na přelomu srpna a září ve studiu č. 4. Můj první dojem byl, že studio č. 5 ( přes jeho terasu jsme chodili do našeho studia), bych tedy opravdu nechtěla. Zdálo se mi příliš zastrčené a takové ponuré. Jak vypadalo uvnitř nevím, ale během pobytu jsem zjistila, že má přeci jenom jednu nespornou výhodu.Zatímco na naší terase se pomalu nedalo nasnídat, protože tam sluníčko pražilo už od samého rána a nepomohla ani markýza, na terase studia 5 byl příjemný stín. Jinak studia a to všechna jsou opravdu velmi, velmi malá. Nám to však nevadilo, protože jsme měli půjčené auto na celý pobyt a celý den jsme byli mimo.
Eva Hrozková - Chios - Pantelis
Pokud vás na Chiosu okouzlily fotografie penzionu Pantelis s výhledem na moře z balkonu, určitě se u CK ujistěte, že nedostanete studio č.5, abyste nezažili šok jako my. S reklamací jsme ani po měsících korespondence s majitelem CK Inex, Romanem Prachem neuspěli, navzdory tomu, že se delegátka, po té co se seznámila se závažnými nedostatky našeho ubytování, vyjádřila, že navrhne, aby toto studio již nebylo další rok v nabídce. I když jsme objednávali dovolenou začátkem ledna, už prý na nás vyšlo pouze toto… Výsledkem naší reklamace bylo pouze dodatečné doplnění několika snímků studia č.5. Nikoliv interiéru. Pokud se těšíte na balkón s francouzským oknem s výhledem na moře, budete se muset spokojit se zastrčeným koutem a průchozí terasou, která je ovšem dle majitele CK rovnocenná se soukromým balkonem. Vybydlený interiér by nedosáhl ani na 2 hvězdičky: olezlý klacek v koupelně místo věšáku na ručníky, skříňka s nádobím se otevírala kusem drátu, rozbité stolní lampičky bez přístupu k zásuvkám atd… Některé nedostatky byly odstraněny na úkor našeho jednoho večera, který jsme museli trávit poslechem vrtačky. Na rozdíl od ostatních studií jako jediní budete mít za stejnou cenu místo balkonu společnou průchozí terasu a nulové soukromí. Místo francouzského okna malé okýnko, takže je nutné nechávat v tmavé místnosti v zastrčeném koutu otevřené dveře, čímž vám ovšem sousedé vidí až do postele, když po vaší terase přicházejí do svého pokoje s balkonem. Majitel CK přesto tvrdí, že toto ubytování má stejnou hodnotu, i když původně „studio“ evidentně sloužilo jenom jako nějaká provizorní místnost, což lze doložit původními fotografiemi CK i našimi. Takže se nenechte napálit!
Dobrý večer, nedostatky, které jste nahlásila delegátce a které kupodivu nikomu v předešlých 4 termínech nevadili byli většinou odstraněny. Jak vám již bylo odepsáno v odpovědi na reklamaci, delegátka se ke kvalitě ubytování nevyjadřovala. Pokud mají klienti potřebu vědět v jakém konkrétním studiu jsou ubytování, vždy to každému sdělíme. Co se týká množství fotografií ubytování a to jak interiéru, tak i exteriéru myslíme, že není moc jiných CK, které by klienty tak dobře o všem informovali. V odpovědi na reklamaci vám též bylo odpovězeno, že všechny "pokoje" v tomto ubytování stojí stejně. Což je též běžné. Jako například v penzionu Akti (Karpathos), kde pokoje s výhledem a bez výhledu stojí stejně a podobných příkladů, kdy pokoje nejsou stejné, ale stojí stejně by se našlo více.
Zuzana Piše - Novoroční přání
Milí Melissáci, s manželem přejeme vám všem hodně šťastný, hodně spokojený a hodně úspěšný nový rok!
Dobrý den, moc děkujeme a také Vám přejeme jen to nejlepší v novém roce. :-)
Petra Böhmová - Vybaveni v hotelu Paradise Beach Lefkada
Dobry den prosim o informaci zda se v pokoji v hotelu Paradise Beach Lefkada nachazi rychlovarna konvice a nejake nadobi a pripadne co? Dale zda je v kouplene fen . Z fotek a popisu jsem nic takoveho nevidela .
Dekuji Bohmova a preji jen to nej do noveho roku
Tento hotel navštěvujeme už 20 let. Vybavení pokojů je velmi jednoduché bez kuchynky, tedy i bez nádobí a varné konvice. Fen nebo televizi tu také nenajdete. Přesto tento rodinný hotýlek velmi doporučuji. Kuchyňka vlastně vůbec není potřeba. Paní majitelka připravuje ráno vynikající bufetové snídaně a i během dne si můžete dát cokoli. Výborné frapé, lehký oběd nebo domácí víno přímo od majitele. To vše s posezením ve stínu, pár metrů od moře. Na večeře se dá zajít do města, kde je obrovský výběr taveren.
Odpověď
Jirka Karel - Odpověď
Odpověď,nic tam není,ale když jsi vemete dost peněz tak je tam vše,docela zvláštní Odpověď
Odpověď
Hana Pejšová - odpověď
No co na tuto reakci říct. Snad jen to, že snídaně je v ceně pobytu. Pokud někdo nechce na dovolené utrácet, tak si prostě musí objednat apartmán s kuchynkou a ne hotelový pokoj. A i tak mohu z vlastní zkušennosti říct, že kuchynky v aparmánech jsou většinou tak mizerně vybavené, že je to tak akorát na tu snídani.
Odpověď
Jirka Karel - Tak ještě jednou
Jezdíte také jinam,20x na jednom místě,byl jsem také v tomto hotelu hezke vše čisté hezké,ale Řecko je o poznávání a ne že jsi každý rok můžu tykat s polovinou stejně postižených lidi.zajimave je ze jsi píšeme my dva.
Odpověď
Hana Pejšová - ano, ještě jednou
To, že jezdíme 20 let na jedno místo, ještě neznamená, že nepoznáváme i jiné ostrovy. Ano, Lefkada je naše srdcovka a vracíme se tam rádi už právě proto, že tam máme i spoustu známých. I to má svoje kouzlo. Nicméně posleních asi 10 let navštěvujeme Řecko 2x až 3x za sezonu. Většinou červen a září. Vloni to byl i začátek října na Krétě. Kromě toho jsme už navštívili Samos, Kythiru, Santorini, Ios, Naxos, Skopelos, Chios, Karpathos, Korfu a další. Půjčíme si auto minimálně na týden a jezdíme a poznáváme.
Drahomíra Hnízdilová - Přání
Ráda bych popřála všem pracovníkům Melissy, všem cestovatelům Melissákům a jmenovitě pak panu Baraníkovi krásný Nový rok 2024, hodně zdraví, štěstí a dostatek touhy a trochu peněz na to naše řecké cestování :-)
Dobrý den, mate u tohoto ubytování ceny pouze za studia, cena u apartmánu je stejná? Apartmán má prosím jednu místnost se 4 lůžky nebo dva oddělené pokoje se dvěmi lůžky? Dekuji Hrubá
Dobrý den, cenu za apartmán vám zašleme, napište nám prosím termín a věk 3/4 osoby. Apartmány se skládají z ložnice kde jsou dvě lůžka a "obývacího" pokoje kde jsou další dvě lůžka + kuchyňský kout.
Odpověď
Petra Hrubá - Mary&Popi
Dobrý den, termín 12-23.7., děti 15 a17 let. Prosím v tom obývacím pokoji jsou dvě pevná lůžka nebo nějaký gauč? Moc dekuji
Odpověď
Melissa Tour - Kalymnos Mary Popi
Dobrý večer, právě jsme vám zaslali nabídku na e-mail.
Dana Boušová - Přání
Všem pracovníkům CK Melissa přejeme klidné a pokojné Vánoce. Do roku 2024 hodně elánu, úspěchů a nápadů, abychom byli my - věrní klienti - stále mile překvapováni výběrem krásných destinací a spokojení s vašimi perfektními službami. Dana Boušová a Alena Zouharová
Dobrý den, moc děkujeme a všem přejeme to nejlepší a hlavně zdraví.
Jan Špaček - Penzion Water Side / Milos
Dobrý den. Je v penzionu možnost dokoupení pouze snídaně? V informacích jsou pouze varianty večeře a polopenze.
Je v místě možnost půjčení auta?
Děkuji Jan Špaček
Dobrý den, automobil jde zařídit. Co se týká snídaní též, ale bohužel později. Snídaně jsou v taverně, která má otevřeno dlouho do noci a brzo ráno "nevstávají".
Odpověď
Eva Štěpánová - Snídaně Kefalonie
Dobrý den.
Snídaně jsou na Water Side problém. Byli jsme zde dvakrát. Loni nám delegát p.Růžička nebyl schopen poskytnout žádné informace. Nicméně asi 300 m od ubytování je prodejna a u ní malá pekárna, kam vozí každé ráno pečivo i klasický řecký chléb zapata. Je to ranní rituál, procházka pro pečivo, cestou potkáte milé usměvavé lidi, popřeje si dobré ráno. Už se zase těšíme Eva Š.
Dušana Smejkalová - Astypalea - Kalderimi
Dobrý den, na vašich stránkách se objevila poznámka: transfer na letiště zdarma.
Mám ve smlouvě č. 2310300028 uvedeno "taxi na letiště za zvýhodněnou cenu 400,- Kč".
Co tedy platí? Děkuji
Prosím co znamená sleva FM děkuji za odpověď
Dobrý den, FM je sleva first minute/včasný nákup.
Děkuji za upozornění , už jsem to našla , je to v pořádku , zdravíme
Dobrý den, 12.3. jsme zaplatili zálohu / okamžitá platba / 12.700 Kč a zatím jsme nedostali potvrzení o platbě.... píšu to proto, aby nevznikl nějaký problém. Děkujeme a doufám, že bude všechno v pořádku. S pozdravem HANA a Iva
Dobrý den, platba je v pořádku. V okamžiku, kdy dojde k nějaké změně na smlouvě o zájezdu (platba, změna údajů atd.) vždy odešleme aktuální smlouvu. Koukněte se prosím do hromadné pošty, spamu. Určitě to tam někde najdete. Pokud by nebylo něco v pořádku vždy píšeme e-mail/voláme.
Dobrý den, je v Panormosu na Kalymnosu možnost půjčení skútru?
Dobrý den, ano samozřejmě.
Díky za ceník půjčovného. Rozumím správně, že všechny dodatkové služby se hradí přímo v půjčovně (zde zřejmě Avis) tak, jak je uvedeno pod tabulkou (druhý řidič, asistence na cestách, připojištění)? Kolik činí poplatek za přistavení/odevzdání vozu v místě ubytování ?
Ano, přesně jak píšete. Poplatek za přistavení zde žádný není.
Dobrý den, děkujeme za zaslání nabídky na půjčení aut, měli bychom dotaz ohledně půjčení auta na ostrově Leros. U aut uvádíte půjčení aut pouze s obsahem motoru 1200 cc - můžete nám sdělit, jaká jsou to auta. Chtěli bychom se zeptat, zda je možnost půjčení menšího auta, jako na ostatních ostrovech. Vzhledem k velikosti ostrova se nám zdá nabízená cena příliš vysoká. Za den se nenajede tolik km. Nám by stačilo pouze menší auto. Děkujeme za podání informace. Majerová Květa
Auto nikdy nekupujte tady u cestovky,byl jsem v Řecku 20x auto seženete na místě za daleko méně,bez bakšišu cestovky.Na každém místě jsou dvě a více půjčoven a Řek? Vždycky se domluvíte za rozumnou cenu.Žadny majitel půjčovny Vás nenechá odejít bez auta,jsou moc hodný.Řecko =pohoda
Dobrý den, přesný typ auta nemáme od půjčovny, asi jich budou mít více typů. Nicméně obsah 1200 není žádné velké auto. Bude to asi nějaký Hundai I10. Co se týká ceny a případné objednávky, to je na vás. Ceny na místě mohou být jak levnější, tak i dražší. Toto je nabídka, kterou jsme dostali a záleží na každém klientovi jak se rozhodne. Za poslední roky se nám zatím nestalo, že by klienti po příjezdu našli lepší nabídku a řekli nám to.
Dobry den. V nabidce do Venusu Fourka je uvedena sleva FM pro dite. Byly bychom dve dospele osoby a dite 5 let. Do kdy se muze sleva FM pri nakupu uplatnit? Dekuji
Dobrý den, výhodné ceny FM pro 3/4 osoby měníme vždy kolem 15.3.
Tak honem honem,co je doma to se p.......
Na Ithace jsme byli s vami v Kioni 2019 a uzasne. Na Albatros si tam stezovali uz v tomto roce.
Tak koukam, že jako jediná odpoved nedostanu, škooda. Proč jste Albatros neřešili už mnohem dříve, valná většina navstěvníku byla nespokojena?
Dobrý večer, na co jsme měli odpovědět ? Váš první příspěvek byl z naší strany brán jako konstatování. Kde píšete, že úžasné, ale že si již někdo stěžoval. V Albatrosu jsme měli v roce 2022 a 2023 cca 180 klientů a stěžovali si pokud se nepleteme 4 klienti/pokoje. Takže se zcela jistě nejedná o valnou většinu klientů. Spíše se jedná o trend, který sledujeme i na jiných destinací. Kdy klienti chtějí lepší a lepší ubytování a jsou ochotni zaplatit i výrazně vyšší cenu. Když jsme v loňském roce připravovali Astypaleu, kde ceny zájezdu jsou o cca 10 000Kč/osoba vyšší než na Ithace, tak jsme si říkali kdo si to koupí ? V tuto chvíli je zde prodáno více klientů, než na Ithace za 3 roky dohromady.
Dobrý den, pobyty ve Stoupě už se nedělají? V roce 2019 jsem s vámi letěla a teď nemohu dohledat. Děkuji, Klára.
Dobrý večer, bohužel již nelétá letadlo do Kalamaty. Jediná možnost je let na Araxos, popřípadě Athény, ale to je moc daleko.
Sledujeme, že problém je zřejmě v leteckém spojení. Je to velká škoda. Peloponés, takové velké území, plné krásných pláží a památek. My bychom si také s chutí Stoupu zopakovali. Je to pro mne nějak nepochopitelné. Ale nechápu toho na tomto světě asi víc.
Ano, problém je doprava.
Dobrý den,je možné, že jsou již vyprodané všechny termíny na ostrov Ithaka, kromě prvního turnusu? Nejedná se o chybu? Zrovna u této destinace je to neobvyklé. Děkuji za informaci Švarcová J.
Dobrý večer, o chybu se jednalo v prvním turnusu, již jsme ho obsadili. Po loňském roce, kdy jsem měli na tuto destinaci hodně LM, jsme si nyní vyhodnotili prodeje a pro letošek tuto destinaci nyní přestali prodávat. Prodej byl bohužel ještě horší než loni. Nejde prodávat zájezdy o které není zájem. Na rok 2025 zájezdy opět do této destinace připravíme, ale musíme nabízet jiné ubytování, lepší.
Dobrý den, za zachování Ithaky se přimlouvám, je to nádherný ostrov, který cestovky běžně nenabízejí. Albatros mě příliš nezaujal, proto jsem plný očekávání, co Melissa vymyslí na příští rok. Třeba i něco blíže k plážím. Přeji hodně štěstí při výběru ubytování a hodně spokojených klientů :-). OP
Dobrý den, ve videoupoutávce Pelagia Beach uvádíte, že studia s výhledem na moře mají v ceně zahrnutou snídani. Vzhledem k tomu, že se to již nezakládá na pravdě, prosím, abyste si toto video opravili, aby klienti nebyli zklamáni. Děkuji.
Dobrý den, opravit video není tak úplně jednoduché. Na www máme uvedeno, že platí popisky u daného ubytování co cena zájezdu obsahuje a co ne. Tento text máme uvedený u článku ubytování : Videa z jednotlivých destinací mají komentář platný v době natáčení tohoto videa. Závazné služby jsou vždy uvedeny v popisu daného ubytování. Může se stát, že na videu je uvedena např. klimatizace zdarma, ale nyní již není.
Dobrý den, poradíte, zda je vhodné motorku rezervovat předem, případně řešit až na místě? Je možné rezervovat i přes CK předem? Letovisko Agia Fotini, červenec 2024. Děkuji za odpověď, Martin
Dobrý den, koncem měsíce budeme mít uveřejněné ceníky na auta a motorky. Z Chiosu máme ohlasy od klientů, že bylo lepší si vše objednat zde než na místě.
Já bych se přidala k dotazu ,ale zajímá mě čtyřkolka 600 . Děkuji Blažková
Tak ty naše půjčovna nemá.
A bude možné se spojit s delegátem a požádat o zajištění čtyřkolky?Takto jsem to s vámi řešila na Skopelosu. Děkuji
Samozřejmě, jako vždy a všude.
Dobrý den, jsem po výměně kyčelního kloubu, zatím chodím s francouzskými holemi, doufám, že v létě již budu bez nich. Ale přece, kdybych je ještě měla, můžu s nimi na palubu letadla? Děkuji za odpověď
Já jsem před několika lety, po zlomenině kotníku, si raději také vzala sebou francouzské hole. V letadle jsem je uložila spolu s batohem do zavazadlového prostoru nad hlavami. Byl to let na Kythiru.
Vloni jsme letěli na Krétu a nebyl problém s fr.holemi.Nebyla jsem po operaci,ale mám artrózu.Letos jsem po operaci a doufám,že dovolená na Rhodosu bude konečně bez holí a bez bolesti.Trekové hole musí do kufru.
Zdravím a moc děkuji za zprávu.
Děkuji za pozitivní zprávu.
Dobrý den, toto není problém. Je dobré mít u sebe potvrzení o výměně kloubu, jako důvod proč je máte sebou. Do léta bude určitě běhat, držíme palce.
Dobrý den, potvrzení samozřejmě mám, moc děkuji za zprávu a přání. Už se nemohu dočkat, až zase uvidím krásné, rozkvetlé a voňavé Řecko
Dobrý den, zajímalo by mě zda je možné využívat bazénu sousedního ubytování (architektonicky je totožné s Penzionem Dimas na vašich stránkách). Jedná se o vedlejší skoro navazující objekt na fotce č. 3. Děkuji za informace. S pozdravem. D.P.
Dobrý den, bohužel k tomuto nemáme informaci. Ono to možné asi bude, pokud tam klienti "udělají" nějakou útratu, ale to zatím nemůžeme garantovat.
Chtěl bych se zeptat, zda bude možné zajistit auto předem s dodáním k tomuto ubytování ? Myslím, že v okolí není žádná autopůjčovna. Děkuji za info.
Ano, půjde.
Dobrý den, vždy jsme měli vyřízené a zaplacené půjčení vozu dopředu. Bude letos taky možnost včasné rezervace vozu?
Ano určitě, jen nám zatím ty ceny neposlali. Počítáme, že do konce měsíce vše bude opět připraveno. Jakmile se tak stane zašleme všem klientům e-mail.
Moc děkuji za rychlou odpověď.
Dobrý den, také by mě zajímali ceníky na auta - Kefalonie. Kdy budou na stránkách? Moc děkuji za Váš čas.
Dobrý den, ano, budou brzy, finišuji s jejich přípravou. Hezký den.
Dobrý den, jak dlouho bude trvat finišování ceníků? Máte tedy již ceny a jen je nemáte na stránkách? Kolik bude stát auto na Kefalonii? Děkuji za Váš čas.
Dobrý den, zítra bude vše na www.
Dobrý den, všimla jsem si, že už máte ceníky. Jen jsem se chtěla zeptat v destinaci Kefalonie - XI, není možné půjčení auta? Je zde napsáno vyzvednutí v oblasti Lassi. Děkuji za informaci.
Dobrý den, v ceníku jsme provedli úpravu. Poplatek je 15 euro/cesta za dopravu auta.
Dobrý večer, poradíte mi někdo? Chceme jet v létě na Kythiru, jsme 2 dospělí a 18letý syn. Je pro nás prostornější na ubytování Hotel Romantika nebo Pelagia Beach? Do Tsegy se už nejezdí? Předem děkuji za odpověď …
Dobrý večer, pokud můžeme poradit, tak bychom doporučovali Romantica main building. Co se týká hotelu Romantica, nebo Pelagia Beach, tak spíše Pelagia Beach studio pro 3 osoby, fotografie č.13-17.
Děkuji za radu. Pokud bychom zvolili Pelagia Beach, je možnost ubytování 3 osob i u těch studií s výhledem na moře? Poradíte mi případně, které z pokojů to jsou?
Pokoj, ke kterému jsme psali čísla fotografií v Pelagia Beach je bez výhledu. Z výhledem máme též pokoj pro 3 osoby, ale není tak velký, jako tento.
Děkuji, že odpovídáte i o víkendu. Asi vybereme Pelagia Beach, na syna tam ještě jde použít sleva, Romantica building je přece jen o dost dražší. Děkuji za rady! Zavolám si v pondělí do CK, lépe mi asi poradí na telefonu v Liberci …
Pelagia je určitě levnější, zavolejte a koukneme na ty pokoje, co je volné atd.
Děkuji, ozvu se, hezký večer
Jen tak mimo téma,je úžasné jak komunikujete se zákazníky,jste nejlepší
Četla jsem,že se od letošního roku zvyšuje poplatek za ubytování v Řecku.Je to pravda?
Dobrý den, četla jste dobře, ale není to u studií/apartmánu nic hrozného. Jakmile budeme mít oficiální tabulku, na www vše opravíme.
Dobrý den, novou aktualizovanou tabulku najdete na odkazu: https://www.melissatour.cz/clanek/76-pobytova-taxa Hezký den.
Dobrý den, prosím Vás ve Stáfylu (ubytování Irída a Panoráma) funguje obchod? Slyšela jsem, že byl obchod zavřený. Děkuji
Nefunguje žádný, byli jsme vloni. Vše jsme nakupovali v hl. městě.
Nejblíže je AB Food Market - 2,4 km od Iridy směrem do přístavu. Nad Iridou (nad Panorama) je autobusová zastávka - 260 m, můžete na nákup a do přístavu autobusem.
Dnes jsem si všiml, že jsou všechny termíny v tomto hotelu vyprodány. Je to tak správně ? Před týdnem byly ještě všechny volné. Děkuji za informaci.
Dobrý večer, ano je to správně. Tento hotel jsme měli na "vyžádání". Dnes nám přišel od hotelu STOP SALES, na mnoho termínů. Protože dle informací hotelu, v něm většinu volných kapacit zakoupila CK z Dánska, bohužel. Nyní se snažíme zajistit pro další prodej podobný hotel.
Dobry den, je možné uhradit čast zájezdu také benfitnimi poukázkami, resp. benefitni kartou, společnosti Benefity.cz ( logo tučňáka) ? Děkuji, zdraví vás Jan K.
Dobrý den, ano dle podmínek : https://www.melissatour.cz/clanek/2-platby
Bohužel opět vyhýbavá odpověď, popírající základní skutečnosti a zásadně nereagující na konkrétní připomínky. Po 20 letech cestování do Řecka vím, co mohu od ubytování očekávat. Nikdy jsem proto nezpochybňovala fakt, že v ubytování nemohou být všechny pokoje identické. Ale tak propastný rozdíl mezi studii 1 - 4 a studiem 5 bije do očí. Nerozporovala jsem cenu, za kterou Pantelis nabízíte. Pouze jsem poukázala na markantní rozdíl v kvalitě ubytování v porovnání se zbývajícími čtyřmi studii ve stejné cenové hladině. V popisu k ubytování je uvedeno:"Standartní studia pro 2-3 osoby jsou vybavena kuchyňským koutem, soc. zařízením, vysoušečem vlasů, trezorem zdarma, wi-fi připojením zdarma, klimatizací za poplatek a balkónem s výhledem na moře". Opravdu nechápu, proč mám do úmoru vysvětlovat, jaký je rozdíl mezi "soukromým balkonem" a "veřejnou terasou". Delegátka, která měla srovnání i s ubytováním nižší kategorie, se vyjádřila přesně tak, jak jsem napsala. Jen mít odvahu to přiznat. CK Melissa měla 10 let mou důvěru. V nové konstelaci ji bohužel ztratila.
Dobrý den, na všechny vaše připomínky z reklamace jsme vám odpověděli. Je nám líto, že jste v nás ztratila důvěru.
Dobrý den, pokud máte fotografie, tak je nahrajte do galerie k danému hotelu. Takto popisujete jen subjektivní hodnocení interiéru, které nemusí být objektivní. Navíc můžete přidat i hodnocení přímo tam. Myslím, že tato CK je ke klientům opravdu velmi vstřícná a snaží se zajistit všechno, co jde. Například minulý rok jsme byli na Kythiře a při objednání dovolené jsme poprosili o pokoje ve druhém patře (měli jsme obavy o výhled na moře) a pokoj jsme tam dostali hned obratem. Světe div se, když jsme přijeli do hotelu, tak pokoj v prvním patře dostala z mého pohledu "potížistka", která si na vše stěžovala a při zjištění že z prvního patra nemá kvalitní výhled na moře, tak pěstičkou na recepci bouchla do stolu a rozčílila se. Přitom stačilo se jen dopředu informovat. Při odletu si pak na delegátku stěžovala lidem na letišti, všude, na mě se skoro věšela a snažila se mi stížnostmi vymýt mozek... letenky měla bookované na řadu s málo místem na nohy, přitom si objednala "první třídu" atd, z jejího pohledu prostě všechno bylo blbě... Tedy moje a její hodnocení dovolené by bylo asi zcela opačné. A spouštěčem byl teda výhled na moře v tomto případě. Myslím, že ve vašem případě malé okno fajn asi nebylo, ale s tou veřejnou terasou nesouhlasím. Chodili kolem Vás jen lidé z toho jednoho pokoje nebo ne? Případně by to chtělo dát do dveří asi nějaký závěs. To jste jim řekla? Ubytování není na dovolené to nejdůležitější, aspoň my to máme teda spíše jen jako místo na spaní a snídaně. Důležité je si jí přeci užít volno a poznat daný ostrov. Hoďte takto vyhrocenou zkušenost za hlavu a raději začněte plánovat novou dovolenou v tomto roce, už se stalo a zbytečně si kazíte den něčím co změnit nejde. Zkuste při objednávání třeba i portál booking.com, mapy na googlu, cokoliv, kde jsou obrázky hotelu. Dle toho pak můžete komunikovat o pokoji s cestovkou. Přeju vám hodně štěstí.
Noprosto s vámi souhlasím pane Jančura. Studio v penzionu mi slouží jen na osprchování a vyspání. Dovolenou trávím mimo penzion. Sedět na terase můžu doma.
Co nezajižeš,tak to nehodnoť,na balkon doma? Slušně di do
Ale no tak, nač ta agresivita, jen jsem slušně vyjádřil souhlas s panem Jančurou. Ale připomněl jste mi jednu dovolenou, kdy jsem po příjezdu na penzion jako vždy řešil naplnění lednice skvělými místními pochutinami. Zatímco jsem nakupoval, sousedé ve vedlejším pokoji pořizovali velmi podrobnou fotodokumentaci svého ubytování. Večer když jsem si vychutnával vynikající místní sýr a víno, sousedé mi položili otázku, zda už mám také vše nafocené. Odpověděl jsem, že ne a že to asi do konce dovolené díky skvělému vínu nestihnu.
Většina starších lidí nebo děti, v čase mezi 10-15, rozhodně nejsou na sluníčku a tráví čas třeba jen v klidu na terase. Proto si dle fotek vyberou a zaplatí studio, které jim toto umožňuje. Navíc u tohoto studia bylo napsáno pro 2-3 osoby. Já jsem se v tom studiu byla podívat a kdyby tam měla spát třetí osoba, tak by asi spala na té veřejné chodbě, protože jinam by se postel nevešla. Když jste neviděli, tak prosím nekomentujte. Byla to fakt šokující podívaná vzhledem k fotkám, které propagují tyto studia. Já jsem měla jiné studio o pár desítek metrů dál, ale bylo na daleko lepší úrovni s menší cenou. Ale opravdu tady nejde o cenu, ale o to, že ani jedna fotka nebyla v nabídce tohoto studia. A o to tady jde. Proto byl napsán popis a upozornění pro další klienty, aby nebyli zklamaní.
Dobrý den, u všech popisů ubytování v daném penzionu máme napsáno standartní studia pro 2-3 osoby. To znamená, že v daném penzionu máme ubytování jak pro 2 osoby, tak pro 3 osoby (různé varianty). Studio č.5 je pro 2 osoby. V Pantelisu máme celkem 5 studií a z toho jsou 2 studia pro 3 osoby a 3 studia pro 2 osoby. Co se týká fotografií, u žádného penzionu který prodáváme nemáme na www fotografie všech pokojů. Jak jsem psali v předešlém komentáři i tak máme fotografií k danému ubytování oproti jiným CK nadstandartní množství. Né vždy, když jsme v dané destinaci je možné všechny pokoje vyfotit, protože jsou třeba obsazené klienty. Pokud klienti chtějí doplnit k danému ubytování další fotografie, mají tuto možnost u každého penzionu.
To je pořád dokola. Ani jedna fotka nebyla ze studia č. 5. Na podzim 2023 jste přidali fotku s otevřenými dveřmi, kde je z venku vidět postel, ale vnitřek vyfocen není ani teď, když jste měli přístup k danému studiu. To je vše a víc o tom snad ani není třeba psát.
Ano přidali jsem fotografie, které jsme mohli udělat a to z venku. Protože v létě když jsme tam byli, byli pokoje vždy obsazené klienty. Ano, ani jedna fotka není ze studia č.5 a též ani ze studia č.2 a č.3. Tak jako i u jiných penziónů, kde též nemáme vyfocené všechny pokoje. Na www v informacích máme uvedeno z těchto důvodů : Věnujte prosím pozornost fotografiím na www a našim videoukázkám. Z fotografií a videoukázek si můžete udělat představu o tom, jaký standard má dané ubytování. Považujte je, prosím za orientační. Obrázky nemusí přesně odpovídat tomu, jak váš pokoj bude vypadat a jak bude vypadat interiér či exteriér penzionu. Případné rozdíly nemohou být předmětem vaší stížnosti. Nicméně velikost a poloha pokojů (i stejné kategorie) nejsou vždy totožné.
Tak tuto odpověď už snad nemyslíte vážně.
Dobrý den, nevím co vaší reakcí přímo myslíte. Většina z naší odpovědi byli citace z www, kde jsou tyto popisy roky stejné a zatím to nikoho nepohoršilo.
To je pořád dokola. Ani jedna fotka nebyla ze studia č. 5. Na podzim 2023 jste přidali fotku s otevřenými dveřmi, kde je z venku vidět postel, ale vnitřek vyfocen není ani teď, když jste měli přístup k danému studiu. To je vše a víc o tom snad ani není třeba psát.
Nemohu posoudit, jak vypadal interiér studia č. 5, ale společná terasa byla i u studií 2 a 3 a vůbec nám nepřipadalo divné, že ji sdílíme. Vždyť prohodit pár slov se sousedy k dovolené také patří. A myslím si, že krásný pohled na moře byl i z terasy studia č. 5. Dana Boušová
Byli jsme tam vloni na přelomu srpna a září ve studiu č. 4. Můj první dojem byl, že studio č. 5 ( přes jeho terasu jsme chodili do našeho studia), bych tedy opravdu nechtěla. Zdálo se mi příliš zastrčené a takové ponuré. Jak vypadalo uvnitř nevím, ale během pobytu jsem zjistila, že má přeci jenom jednu nespornou výhodu.Zatímco na naší terase se pomalu nedalo nasnídat, protože tam sluníčko pražilo už od samého rána a nepomohla ani markýza, na terase studia 5 byl příjemný stín. Jinak studia a to všechna jsou opravdu velmi, velmi malá. Nám to však nevadilo, protože jsme měli půjčené auto na celý pobyt a celý den jsme byli mimo.
Pokud vás na Chiosu okouzlily fotografie penzionu Pantelis s výhledem na moře z balkonu, určitě se u CK ujistěte, že nedostanete studio č.5, abyste nezažili šok jako my. S reklamací jsme ani po měsících korespondence s majitelem CK Inex, Romanem Prachem neuspěli, navzdory tomu, že se delegátka, po té co se seznámila se závažnými nedostatky našeho ubytování, vyjádřila, že navrhne, aby toto studio již nebylo další rok v nabídce. I když jsme objednávali dovolenou začátkem ledna, už prý na nás vyšlo pouze toto… Výsledkem naší reklamace bylo pouze dodatečné doplnění několika snímků studia č.5. Nikoliv interiéru. Pokud se těšíte na balkón s francouzským oknem s výhledem na moře, budete se muset spokojit se zastrčeným koutem a průchozí terasou, která je ovšem dle majitele CK rovnocenná se soukromým balkonem. Vybydlený interiér by nedosáhl ani na 2 hvězdičky: olezlý klacek v koupelně místo věšáku na ručníky, skříňka s nádobím se otevírala kusem drátu, rozbité stolní lampičky bez přístupu k zásuvkám atd… Některé nedostatky byly odstraněny na úkor našeho jednoho večera, který jsme museli trávit poslechem vrtačky. Na rozdíl od ostatních studií jako jediní budete mít za stejnou cenu místo balkonu společnou průchozí terasu a nulové soukromí. Místo francouzského okna malé okýnko, takže je nutné nechávat v tmavé místnosti v zastrčeném koutu otevřené dveře, čímž vám ovšem sousedé vidí až do postele, když po vaší terase přicházejí do svého pokoje s balkonem. Majitel CK přesto tvrdí, že toto ubytování má stejnou hodnotu, i když původně „studio“ evidentně sloužilo jenom jako nějaká provizorní místnost, což lze doložit původními fotografiemi CK i našimi. Takže se nenechte napálit!
Dobrý večer, nedostatky, které jste nahlásila delegátce a které kupodivu nikomu v předešlých 4 termínech nevadili byli většinou odstraněny. Jak vám již bylo odepsáno v odpovědi na reklamaci, delegátka se ke kvalitě ubytování nevyjadřovala. Pokud mají klienti potřebu vědět v jakém konkrétním studiu jsou ubytování, vždy to každému sdělíme. Co se týká množství fotografií ubytování a to jak interiéru, tak i exteriéru myslíme, že není moc jiných CK, které by klienty tak dobře o všem informovali. V odpovědi na reklamaci vám též bylo odpovězeno, že všechny "pokoje" v tomto ubytování stojí stejně. Což je též běžné. Jako například v penzionu Akti (Karpathos), kde pokoje s výhledem a bez výhledu stojí stejně a podobných příkladů, kdy pokoje nejsou stejné, ale stojí stejně by se našlo více.
Milí Melissáci, s manželem přejeme vám všem hodně šťastný, hodně spokojený a hodně úspěšný nový rok!
Dobrý den, moc děkujeme a také Vám přejeme jen to nejlepší v novém roce. :-)
Dobry den prosim o informaci zda se v pokoji v hotelu Paradise Beach Lefkada nachazi rychlovarna konvice a nejake nadobi a pripadne co? Dale zda je v kouplene fen . Z fotek a popisu jsem nic takoveho nevidela . Dekuji Bohmova a preji jen to nej do noveho roku
Tento hotel navštěvujeme už 20 let. Vybavení pokojů je velmi jednoduché bez kuchynky, tedy i bez nádobí a varné konvice. Fen nebo televizi tu také nenajdete. Přesto tento rodinný hotýlek velmi doporučuji. Kuchyňka vlastně vůbec není potřeba. Paní majitelka připravuje ráno vynikající bufetové snídaně a i během dne si můžete dát cokoli. Výborné frapé, lehký oběd nebo domácí víno přímo od majitele. To vše s posezením ve stínu, pár metrů od moře. Na večeře se dá zajít do města, kde je obrovský výběr taveren.
Odpověď,nic tam není,ale když jsi vemete dost peněz tak je tam vše,docela zvláštní Odpověď
No co na tuto reakci říct. Snad jen to, že snídaně je v ceně pobytu. Pokud někdo nechce na dovolené utrácet, tak si prostě musí objednat apartmán s kuchynkou a ne hotelový pokoj. A i tak mohu z vlastní zkušennosti říct, že kuchynky v aparmánech jsou většinou tak mizerně vybavené, že je to tak akorát na tu snídani.
Jezdíte také jinam,20x na jednom místě,byl jsem také v tomto hotelu hezke vše čisté hezké,ale Řecko je o poznávání a ne že jsi každý rok můžu tykat s polovinou stejně postižených lidi.zajimave je ze jsi píšeme my dva.
To, že jezdíme 20 let na jedno místo, ještě neznamená, že nepoznáváme i jiné ostrovy. Ano, Lefkada je naše srdcovka a vracíme se tam rádi už právě proto, že tam máme i spoustu známých. I to má svoje kouzlo. Nicméně posleních asi 10 let navštěvujeme Řecko 2x až 3x za sezonu. Většinou červen a září. Vloni to byl i začátek října na Krétě. Kromě toho jsme už navštívili Samos, Kythiru, Santorini, Ios, Naxos, Skopelos, Chios, Karpathos, Korfu a další. Půjčíme si auto minimálně na týden a jezdíme a poznáváme.
Ráda bych popřála všem pracovníkům Melissy, všem cestovatelům Melissákům a jmenovitě pak panu Baraníkovi krásný Nový rok 2024, hodně zdraví, štěstí a dostatek touhy a trochu peněz na to naše řecké cestování :-)
Děkujeme a též přejeme vše NEJ.
Dobrý den, mate u tohoto ubytování ceny pouze za studia, cena u apartmánu je stejná? Apartmán má prosím jednu místnost se 4 lůžky nebo dva oddělené pokoje se dvěmi lůžky? Dekuji Hrubá
Dobrý den, cenu za apartmán vám zašleme, napište nám prosím termín a věk 3/4 osoby. Apartmány se skládají z ložnice kde jsou dvě lůžka a "obývacího" pokoje kde jsou další dvě lůžka + kuchyňský kout.
Dobrý den, termín 12-23.7., děti 15 a17 let. Prosím v tom obývacím pokoji jsou dvě pevná lůžka nebo nějaký gauč? Moc dekuji
Dobrý večer, právě jsme vám zaslali nabídku na e-mail.
Všem pracovníkům CK Melissa přejeme klidné a pokojné Vánoce. Do roku 2024 hodně elánu, úspěchů a nápadů, abychom byli my - věrní klienti - stále mile překvapováni výběrem krásných destinací a spokojení s vašimi perfektními službami. Dana Boušová a Alena Zouharová
Dobrý den, moc děkujeme a všem přejeme to nejlepší a hlavně zdraví.
Dobrý den. Je v penzionu možnost dokoupení pouze snídaně? V informacích jsou pouze varianty večeře a polopenze. Je v místě možnost půjčení auta? Děkuji Jan Špaček
Dobrý den, automobil jde zařídit. Co se týká snídaní též, ale bohužel později. Snídaně jsou v taverně, která má otevřeno dlouho do noci a brzo ráno "nevstávají".
Dobrý den. Snídaně jsou na Water Side problém. Byli jsme zde dvakrát. Loni nám delegát p.Růžička nebyl schopen poskytnout žádné informace. Nicméně asi 300 m od ubytování je prodejna a u ní malá pekárna, kam vozí každé ráno pečivo i klasický řecký chléb zapata. Je to ranní rituál, procházka pro pečivo, cestou potkáte milé usměvavé lidi, popřeje si dobré ráno. Už se zase těšíme Eva Š.
Dobrý den, na vašich stránkách se objevila poznámka: transfer na letiště zdarma. Mám ve smlouvě č. 2310300028 uvedeno "taxi na letiště za zvýhodněnou cenu 400,- Kč". Co tedy platí? Děkuji