Termíny
Ilioxenia | ||||||||||||
Termín | 23. 5. - 4. 6. | 4. 6. - 14. 6. | 14. 6. - 25. 6. | 25. 6. - 5. 7. | 5. 7. - 16. 7. | 16. 7. - 26. 7. | 26. 7. - 6. 8. | 6. 8. - 16. 8. | 16. 8. - 27. 8. | 27. 8. - 6. 9. | 6. 9. - 17. 9. | 17. 9. - 27. 9. |
Počet dní/nocí | 13/12 | 11/10 | 12/11 | 11/10 | 12/11 | 11/10 | 12/11 | 11/10 | 12/11 | 11/10 | 12/11 | 11/10 |
Objednat termín | Vyprodáno | Vyprodáno | Vyprodáno | Vyprodáno | Vyprodáno | Vyprodáno | Vyprodáno | Vyprodáno | Vyprodáno | Vyprodáno | Vyprodáno | Vyprodáno |
Studio | ||||||||||||
Sleva | ||||||||||||
1. a 2. osoba | 18 790 Kč | 20 790 Kč | 22 290 Kč | 22 890 Kč | 24 290 Kč | 23 290 Kč | 24 290 Kč | 23 290 Kč | 24 290 Kč | 22 790 Kč | 21 790 Kč | 19 790 Kč |
3. os - dospělý | 12 990 Kč | 12 990 Kč | 12 990 Kč | 12 990 Kč | 12 990 Kč | 12 990 Kč | 12 990 Kč | 12 990 Kč | 12 990 Kč | 12 990 Kč | 12 990 Kč | 12 990 Kč |
3. os - dítě (2-21 let) | 12 990 Kč | 12 990 Kč | 12 990 Kč | 12 990 Kč | 12 990 Kč | 12 990 Kč | 12 990 Kč | 12 990 Kč | 12 990 Kč | 12 990 Kč | 12 990 Kč | 12 990 Kč |
Sea view - Studio | ||||||||||||
Sleva | ||||||||||||
1. a 2. osoba | 19 790 Kč | 21 790 Kč | 23 290 Kč | 23 890 Kč | 25 290 Kč | 24 290 Kč | 25 290 Kč | 24 290 Kč | 25 290 Kč | 23 790 Kč | 22 790 Kč | 20 790 Kč |
V ceníku výše jsou uvedeny katalogové ceny za 1. a 2. osobu před slevou (škrtnuté). V řádku pod katalogovou cenou naleznete aktuální cenu pro 1. a 2. osobu. Ceny za 3.-5. osobu zobrazují řádky níže (vždy podle věku cestujícího a typu ubytování).
Cena všech zájezdů zahrnuje: leteckou přepravu, letištní a bezpečnostní taxy, transfery v Řecku, autobusovou přepravu (týká se kombinovaných zájezdů), ubytování, služby delegáta, pojištění CK ve smyslu zákona 159/1999 Sb.
Transfery na/z letiště zdarma při zakoupení zájezdu do 31.03. 2024, více info zde. Garance transferu z naší strany je 100% ve všech termínech a v případě volné kapacity. Parkování u letiště za výhodnou cenu při zakoupení zájezdu do 31.01. 2024 pro klienty, kteří nemají možnost využít transfer na letiště (bydlí dále než 30km od některého z našich nástupních míst). Taxi na letiště za výhodnou cenu při zakoupení zájezdu do 31.01. 2024 pro klienty kteří bydlí na území města Prahy. Více info zde .
Na prezentaci CK i na stránkách penzionu velmi pěkné pokoje.Nevím jak pokoje v prvním patře,ale v přízemí absolutně neodpovídající prezentaci.Vše starší ,opotřebované, koupelna bez dovírajících dveří od sprchového koutu , špatně odtékající odpad ,po prvním sprchování stojíte po kotníky ve vodě. Po příjezdu nám byla okamžitě naúčtována klimatizace,kterou jsme údajně neměli v ceně zájezdu.Zájezd jsem koupila jako last minute a o nějaké akci CK,že klimatizace je v ceně zájezdu při jeho koupi do 25.4.24 jsem neměla tušení.Ve smlouvě o klimatizaci za poplatek též nebyla žádná informace. Navíc tento penzion na svých oficiálních stránkách má klimatizaci jako standartní výbavu bez platby.Po urgencích nám bylo sděleno,že nemáme klimatizaci v ceně a tudíš je platba na místě/velmi nekorektní přístup/. První noc na našem pokoji došlo k rozbití jističů a tudíš byl pokoj neobyvatelný snažili jsme se s majitelem domluvit na nějaké opravě,ale bylo nám řečeno,že elektrikář příjde ráno a jiný pokoj není volný/v rezervačním systému pokoj volný byl/.Urgovali jsme delegáta potažno Prahu, ale až po našem odchodu spát na pláž majitel opravil jistič/toto probíhalo od 1/2 12 do 03 v noci/.Děkuji za to ,že dokážeme komunikovat v angličtině a spoustu věcí si vyřídíme . Nicméně od této doby jsme měli pocit,že jsme jejich nepřátelé. Co se týče ostrova je velice krásný a klidný .Doporučuji ho navštívit bez CK a vyhnout se nepříjemným dohadům .
Vážená paní, děkujeme za recenzi. Studia v přízemí jsou opravdu horší, než studia v patře. Takto je též prezentujeme, na fotografiích je tento rozdíl zřejmý. Též je prodáváme za jinou cenu. Co se týká klimatizace vše odpovídá našemu popisu, to co popisuje hotel na svých www není vůbec důležité. Pokud si koupíte zájezd u cestovní kanceláře, je důležitý popis, který má daná cestovní kanceláře. Je to stejné jako si koupit u cestovní kanceláře pobyt se snídaní a protože hotel na svých www nabízí pokoje s polopenzí, tak chtít po cestovní kanceláři polopenzi. To je opravdu nesmysl. Objednané služby jsou služby uvedené na smlouvě, zde žádnou klimatizaci uvedenou nemáte. Popis uvedený na nšich www je tento : Studia v přízemí pro 2-3 osoby se snídaní (bufet) jsou vybavena kuchyňským koutem, soc. zařízením, terasou, wi-fi připojením, TV, klimatizací a trezorem zdarma (při zakoupení zájezdu od 24.5.). Uvedené závady byli ihned nahlášeny majiteli hotelu a odstraněny. Co se týká nefunkční klimatizace a její opravě v nočních hodinách, děkovali jsme majiteli hotelu hned následující den. V Řecku není obvyklé, aby v těchto nočních hodinách někde něco řešil.
klimatizace byla zdarma při zakoupení zájezdu DO 24.5., chybně je v odpovědi OD 24.5.
Dobrý den, co se majitelů týče mám stejnou zkušenost jako p.Vlášková,možná ,že majitelé nemají rádi klienty co si na něco stěžují. Klimatizaci už neřeším,ale pokud jsou starší pokoje v né uplné kondici bylo by fajn,kdyby majitelé tento problém řešili dopředu před příjezdem klientů a ne až v noci ,kdy k problému dojde.Předpokládám ,že problém s elektřinou a odpadem nebyl jen při našem příjezdu. Jako majitele ubytování je mou povinností zajistit bezproblémový provoz celého ubytování a pokud vím,že může dojít k podobnému výpadku má mít k dispozici možnost náhradního ubytování.Navíc v ubytování jsou stále volné pokoje ,které jsou nabízeny za sníženou.cenou,takže argument,že nebyl volný pokoj je nesmysl. Prosím už nemusíte reagovat na moje připomínky,protože jako CK si budete stále stát za svou pravdou a já již nemám kapacitu se stále dohadovat.. Ponaučení pro nás je ,že v budoucnu budeme lépe vybírat .
Rádi odpovíme na všechny připomínky klientů. Pokud předešlí klienti neřeknou delegátovi, že něco není v pořádku, tak majitel toto nezjistí. V případě poruchy klimatizace jí pravděpodobně nepoužívali a proto se to projevilo, až u vás. Samozřejmě před příjezdem klientů, by mohl majitel vždy obejít každý pokoj. Vyzkoušet funkčnost veškerého vybavení, ale to si dost dobře nedokážeme představit a neznáme žádný hotel kde by to tak bylo. Jako CK si stojíme za tím, co popisujeme v naší nabídce. To je to důležité a to prodáváme. Nic jiného. Pečlivě vybírat je určitě důležité a hlavně si pečlivě přečíst co v ceně je a co není. Pak nedochází k zbytečným zklamáním.
Velmi pěkný hotel rodinného typu s pár pokoji, který opravdu leží téměř na pláži. Snídaně byly velmi dobré, velký výběr, k dispozici byla i denně čerstvá zelenina a sezónní ovoce (melouny). Určitě si vybere každý. Po našem příjezdu nám majitelka tvrdila, že klimatizace není v ceně zájezdu a je nutné ji zaplatit, což jsme udělali. Po dotazu na delegáta Jakuba CK Melissa opět nezklamala a vše vyřešila opravdu obratem - majitelka přišla ještě v noci a peníze nám vrátila. Klobouk dolů celému týmu CK, hlavně panu Baranikovi. Těžko říct, jestli to bylo způsobeno touto drobnou nesrovnalostí, každopádně majitelé se zbytek pobytu dost kabonili. Na předchozích dolovených jsme narazili jen na samé usměvavé a velmi vstřícné majitele hotelů a taveren, ale tak třeba měli v Ilioxenii jiné starosti. Na druhou stranu, pokud bylo cokoli potřeba, zařídili. V taverně Horizont, která patří stejným majitelům jako Ilioxenia vaří obstojně, ale doporučuji vyzkoušet taverny i jinde. Nám nejvíc chutnalo v Karfasu v Oasis - byl tam velký výběr vege variant klasických řeckých jídel (mousaka, gyros, souvlaki). Určitě doporučujeme pronájem auta - ostrov nabízí neskutečné množství krásných pláží s neuvěřitelnými odstíny modrého moře. Nicméně je třeba počítat s tím, že u hotelu nezaparkujete (všude zákazové cedule). Navíc majitel to celkem pečlivě hlídá, hned na nás vystartoval, i když jsme zastavili u hotelu jen na vyložení těžkého nákupu (2 balíky vody opravdu nebudu tahat z větší vzdálenosti) a podobně vynadal pánovi z autopůjčovny. Na druhou stranu turisté z USA tento problém neměli a mohli v klidu zaparkovat před hotelem na snídani, tak nevím. Ale toto nám nemohlo pokazit zážitek z úchvatného ostrova Chios.
Trochu mi to nezdá, pana majitele znám z loňska a ani jednou jsem ho nevidela bez úsměvu, natož aby se kabonil….
Také se mi nechce věřit. I když jsme vloni bydleli v Pantelisu, do taverny Horizons jsme občas chodili na večeře i na snídaně. On i jeho žena byli velmi milí, usměvaví. Dokonce nás pan majitel párkrát svezl vozíkem od našeho ubytování až do taverny. Poslení den našeho pobytu, jsme od nich dostali k našemu překvapení i drobný dáreček. Letos bylo naše rozhodutí jasné. Vracíme se na Chios a tentokrát do ubytování Ilioxenia.
Napsala jsem naši zkušenost. Po příjezdu jsem chtěla ovladač od klimatizace, paní mi řekla, že musím zaplatit. Na moje tvrzení, že to máme v ceně zájezdu, mi řekla, že to není pravda. Tak jsem zaplatila a na schůzce se na to zeptala delegáta, protože vím, že jsme zájezd kupovali včas a nárok tam měl být. Asi v 22.00 paní zvonila u pokoje a trochu nerudně a bez omluvy mi peníze vrátila. Na další ubytované se nedozvonila, protože už spali, tak jim celkem drze vlezla do pokoje. Pokud jsme něco potřebovali, nebyl problém, ale pořád byli dost chladní, s řeckou přívětivostí to nemělo ní společného. Jejich syn?? a paní v kuchyni byli zlatí a úplný opak. Usměvaví, se zájmem.. byli jsme překvapení, protože jsme take četli samé superlativy na přátelské prostředí.
V tomto ubytování jsme strávili krásných 11 dní začátkem června .Pokoje jsou pěkně a moderně zarizené .Postel velmi pohodlná.Úklid probíhá denně.Výhled z balkónu v prvním patře krásný .Snídaně ,které se podávají naproti v restauraci velice dobré.Moc děkujeme delegátovi Jakubovi,který se o nás vzorně staral a přispěl k tomu aby jsme si dovolenou pořádně užili .